Streaky Bay 2 - Reisverslag uit Streaky Bay, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu Streaky Bay 2 - Reisverslag uit Streaky Bay, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Streaky Bay 2

Door: carmenendolf

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

16 November 2009 | Australië, Streaky Bay

Hallo allemaal weer vanuit Streaky Bay.
Zo nu net even $2,50 bijbetaald dus kan het verslag verder geschreven worden,
We zijn blij dat we een grote ventilator hebben die kunnen we s' nachts lekker over ons heen laten blazen zodat we een idee van koelte krijgen. We zijn heel vroeg 6.30 uur opgestaan een heel simpel "brekkie" (ontbijt)gegeten de koude douche was nu lauw en daarna gelijk maar doorgereden naar Streaky Bay, we hebben een hele mooie camping en een plekje direct aan de kustlijn. Gelukkig waait het hier stevig, en al is het nog steeds heel heet, hier staat een zeewindje die het allemaal wat aangenamer maakt. We hebben de zondag gebruikt om een beetje bij te komen, wat geluierd en gelezen al met al niet vervelend.
S'avonds koelde het behoorlijk af en de weersverwachting is dat het maandag dat is vandaag af zou koelen tot 28 graden ( na 47 graden is 28 graden koel) het werd zelfs aan het eind van de nacht een beetje fris in de camper.

Vandaag gaan rond touren verlag hierover volgende keer. Bij de foto's zie je een " blue tongh lizzard" en familie dat beest doet echt helemaal niets ( een van de weinige beesten die niet gevaarlijk zijn). Hij dreigt alleen maar een maakt daarbij een beetje slissend geluid.

groetjes Dolf en Carmen

• 16 November 2009 - 05:29

Bea:

Hallo Carmen en Dolf,

Jullie hebben wel weer een avontuur meegemaakt in de hitte. Het ziet er geweldig uit daar. Hier stormt en regent het alleen maar.

Tot horens,

Bea

• 16 November 2009 - 10:23

Angela En Rik:

Halloo!

Nou ik zie het al.... Jullie hebben het heeeeeeeel erg naar daar in dat mooie land! Leuk hoor! Ben wel een beetje jalours! Ik moet er ook zeker een keer heen!
    Heel veel plezier nog! en hier gaat ook alles goed!

Groetjess xx