Perth International Airport - Reisverslag uit Perth, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu Perth International Airport - Reisverslag uit Perth, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Perth International Airport

Door: carmenendolf

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

22 December 2009 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

Gisteren stuurden we jullie het verslag vanaf de camping, dat was via een hele oude computer, en heel vreemd we moesten tevoren tijd kopen, dat hadden we nog nooit meegemaakt, dus op het eind konden niet alle foto's ge-uploaded worden. Terwijl we hiermee bezig waren was ineens de tijd voorbij en zonder waarschuwing vooraf stopte het ding ermee. Die andere foto's hebben jullie dan nog van ons tegoed. Omdat we gisteren vanuit de camper voor de laatste nacht verhuisd waren naar een cabin met airco, werden we vanmorgen pas om 7 uur wakker dus dat was voor ons uitslapen. Om 9.30 uur waren we met alles klaar dus zijn we maar naar Apollo gereden om de camper in te leveren ( we moesten om 10.00 uur uit de cabin zijn en het is weer zeer warm in Perth, dus heeft het weinig zin om zomaar buiten te gaan zitten wachten).Vanaf het kantoor van Apollo zijn we met een taxi naar de luchthaven gegaan. Daar zitten we nu met de bagage te wachten tot we kunnen inchecken, dat duurt dus nog wel een uurtje of 3, we vliegen om 16.30 uur locale tijd naar Kuala Lumpur, maar dit is beter hier in een gekoelde ruimte te zitten, dan buiten in de warmte. Het lijkt wel een beetje klagen maar zo is het niet bedoeld. Dit mailtje is gewoon een beetje tijd doden en bovendien is het een gratis internet ( we blijven Hollanders hé), dat is dan wel weer een behoorlijke service van Perth International Airport. Deze luchthaven stelt overigens niet veel voor hoor qua grootte dan, de hele luchthaven is een pietsje groter dan Rotterdam Airport. Gisteravond hebben we op de televisie gezien wat een puinhoop het is in Frankrijk en Engeland met de treinen die niet meer door de Kanaal tunnel rijden en vliegvelden die gesloten zijn vanwege de extreme sneeuwval. Daar hebben wij geen last van. Zoals het er nu uitziet hebben jullie echt een " White Christmas" dit jaar. En tegen de tijd dat wij vanuit Langkawi terug vliegen naar Holland zal het wel weer over zijn.
groetjes Dolf en Carmen.

• 22 December 2009 - 08:06

Peter En Emmy:

Jeetje, zit jullie reis in australie er weer op!! Wat een belevenis allemaal weer. Aleen nu nog een weekje kerst vieren op het strand. wat sneu toch!! Wij blijven wel in de sneeuw, liefs Peter en Emmy

• 23 December 2009 - 11:13

Paul En Edit:

Lieve Dolf en Carmen, En nu maar lekker op het strand genieten en luieren en lekker terugdenken aan al die mooie dingen die jullie gezien en meegemaakt hebben. Wij zitten op dit moment in de caravan op de Veluwe: een schitterend witte wereld. Maar de tuin thuis is ook prachtig, dus helemaal niet erg om weer naar de Randstad te gaan voor Marcel z'n verjaardag. Wat die treinen in de kanaaltunnel betref: daar hadden wij dus behoorlijke last van, want we zijn zaterdagmorgen heel vroeg naar Calais gereden: twee dagen Canterbury! We hebben op de heenweg 6 uur wachttijd gehad en op de terugweg 4 uur. Gelukkig hadden we wat te lezen bij ons en voldoende eten en drinken. Het was trouwens wel erg leuk in Canterbury.
    Geniet nog maar lekker van het restant van jullie vakantie.
    Paul en Edit

• 24 December 2009 - 02:28

Nic&Gill:

Hi There
    I'm on Nichole's computer in Streaky Bay.
    You guys sure had an adventure!
    I don't know if you went to Port Lincoln in your travels but yesterday they ha terrible fires with 12 houses burnt to the ground 5 firefighters hospitalised.
    We have had temperatures from 42C to
    20c during the day!
    WE are gong to Arno Bay after Xmas then home about Jan 6 or 7.
    We'll keep in touch so all the best for the New Year'
    Good Luck from Gill & Nic

• 25 December 2009 - 12:08

Hans En Karin:

FIJNE

KEST

DAGEN

XXXXXXXXXX HANS EN KARIN.