canada here we come - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu canada here we come - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

canada here we come

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

20 Augustus 2017 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Lieve allemaal,

Na 5 keer Down Under vinden wij het tijd worden om naar een ander continent te gaan. Na alle enthousiaste verhalen van Emmy en Peter, Edit en Paul gaan wij hun voorbeeld volgen, en gaan we ruim 4 weken met een camper rondtoeren in het Westen van Canada.
We vliegen zondag 27 augustus vanaf Amsterdam naar Vancouver halen maandag de camper op en dan gaat het weer beginnen. Opnieuw heerlijk zwerven en genieten van de mooie natuur. In plaats van kangaroo's en krokodillen hopen we nu beren te zien.

Wij vinden het heel leuk om onze ervaringen met jullie te delen, en lezen graag jullie eventuele reacties

• 20 Augustus 2017 - 16:55

Ton En Franza:

Beste Carmen en Dolf,

Misschien verleiden jullie reisverhalen ons om deze tocht ook een keer te doen.
    We zullen het met veel belangstelling volgen.
    Goeie reis en zien jullie verslag met belangstelling tegemoet.

Groetjes
    Franza en Ton

• 20 Augustus 2017 - 18:35

Henk En Riet:

carmen en dolf

we vinden het weer leuk om jullie reis te volgen.
    hele goede reis.
    groetjes van ons henk en riet

• 20 Augustus 2017 - 18:43

Peter En Emmy:

Ooooo heerlijk, wij zijn helemaal niet jaloers

• 20 Augustus 2017 - 21:08

Sonja De Groot:

Hoi Carmen en Dolf,
    Wat een goed besluit, een prachtig land, mooie natuur, dat wordt genieten.
    Goeie reis en veel plezier.
    Lieve groetjes Sonja

• 23 Augustus 2017 - 19:55

Bianca:

Wat een leuk avontuur gaan jullie weer tegemoet. Ik gun het jullie van harte en volg heel graag jullie spannende avonturen in Canada... Succes met de voorbereidingen!

• 24 Augustus 2017 - 17:26

Bernardien Rollema :

Klinkt geweldig. Ik wens jou en Dolf een heerlijke vakantie.

• 28 Augustus 2017 - 08:16

Hans En Karin:

Hallo Lieve Carmen en Dolf!!!

Een hele goede reis gewenst en dat wij er ook weer heel veel van zullen mee genieten!!
    Hoop dat de vlucht goed was er heen.
    En we volgen jullie op je hielen alleen via de mail dan!!
    Veel plezier!
    Dikke zoen H/k.