van Hope naar Kelowna - Reisverslag uit Kelowna, Canada van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu van Hope naar Kelowna - Reisverslag uit Kelowna, Canada van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

van Hope naar Kelowna

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

01 September 2017 | Canada, Kelowna

1-9-2017 van Hope naar Kelowna
Gelukkig hebben we nu op Hiawatha RV park (in Kelowna) een fantastische internet verbinding, fijn dat het bericht is doorgekomen en leuk dat jullie zo massaal op het vorige verslag gereageerd hebben. Vandaag zijn we van Hope naar Kelowna gereden via een prachtige weg, eerst een 2 baans weg daarna een mooie smallere weg met één baan heen en één terug. Peter en Emmy dank je wel voor deze tip het was echt dik genieten. Heel veel meren onderweggezien en ook ons 1e vrijlopende wild ( een hertje stak voor ons de weg ovetr) helaas ook een stuk verbrand terrein, maar tot nu toe is er geen bosbrand meer in de buurt. Hier in Kelowna is het in het buitengebied ook flink raak geweest , onderweg waren er nog waarschuwingsborden dat het zicht slecht kon zijn we hebben in de verte wel wat rook gezien en het ruikt ook nog naar verbrand hout. Kelowna ligt aan een enorm meer en is best een grote drukke stad, Het is prachtig weer, echt bloedje heet dus lopen we in singlet en korte broek rond. De warme kleding ligt lekker opgeborgen en we hopen dat we dat voorlopig niet nodig hebben. Terwijl ik dit zit te schrijven is Dolf bezig met de rit voor morgen te plannen.
Martijn alvast heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een super gezellige dag van, dikke verjaardagszoen van Carmen en een berenomhelzing van Dolf ( om maar in stijl van het land te blijven).
We blijven dus berichtjes sturen zodra het kan, mochten jullie een paar dagen niets van ons horen dan weet je dat we gewoon geen verbinding hebben. Groetjes van Dolf en Carmen

• 01 September 2017 - 07:04

Martijn:

Mooie camper! En jullie zijn de allereerste met de felicitaties dit jaar

• 01 September 2017 - 07:20

Peter En Emmy:

Ha Lieverds,
    Fijn dat het zo goed gaat allemaal! Ja, dat internet is gewoon een drama daar. Maar als alles faalt is er altijd koffie bij MacD

• 01 September 2017 - 07:43

Paul En Edit:

Ha lieverds, mooie camper! Wat hebben jullie geluk met het weer!! Geniet ervan! Liefs, Paul en Edit

• 01 September 2017 - 08:23

Inge:

Deze camper lijkt niet eens op de camper die vrienden van ons deze zomer gehuurd hadden... ;-)

X Inge

• 01 September 2017 - 08:35

Ton En Franza:

Het ziet er allemaal goed uit. Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Franza en Ton

• 01 September 2017 - 12:46

Jaap Wolf:

Ha Carmen en Dolf,
    jaloers! We kennen het gebied van diverse reizen, ook in de winter. Prachtig gebied. Bij Hope: Hell's gate. Rivieren (Thomson / Fraser , ik weet het niet meer precies) met mega lange goederentreinen erlangs.Hoever gaan jullie noordwaarts? De Icefield Parkway naar Jasper: één van de mooiste ter wereld, Lake Louise met het protserige hotel aan een adembenemend meer - en de tocht naar Prince Rupert voor de boot naar Vancouver Eiland. We zijn heel benieuwd!
    Liefs van Jaap en Leo

• 01 September 2017 - 12:52

Jaap Wolf:

Nabrander: oostelijk van Calgary ligt Drumheller (ongeveer 100 km). Saai gebied en saai (mijn)stadje : maar voor Leo een must: hij heeft daar als kleine jongetje bijna twee jaar gewoond. De tegenwoordige must is een fantastisch dinosaur museum: die worden daar in de buurt massaal opgegraven. Aanrader! Jaap

• 03 September 2017 - 11:10

Hans En Marion:

wat klinkt dat allemaal al fantastisch ! geniet ervan en wij genieten hier van jullie verslag, goede reis en veel plezier
    groetjes ,hans en marion

• 03 September 2017 - 14:48

Gerri And Jim Kornaat:

Thanks for your wonderful adventure.Keep the emails coming and have a wonderful time. Cheers

• 04 September 2017 - 08:38

Yvonne Doerrleben:

Super leuk om jullie avonturen weer mee te beleven, heb heel veel plezier samen!!

xxx
    Yvonne