Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Coral Bay

Door: carmenendolf

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

17 December 2011 | Australië, Coral Bay

Hallo allemaal,
Jeetje Edit en Paul wat naar is dat nu, hebben jullie erg veel schade? We hopen dat jullie een hele mooie andere caravan kunnen vinden en dat je een goede inruilprijs voor deze krijgen.
Dan nu het verslag van de afgelopen dagen;
14-12-1
Aangekomen in Peoples Park (caravanpark) in Coral Bay, we hebben een schitterende plek met uitzicht op de oceaan en lekker schaduw van 2 bomen hier houden we het wel 12 dagen uit. Er staat een stevig windje zodat de temperatuur aangenaam blijft. We gaan straks lekker snorkelen.

17-12-11
Het is hier een paradijsje, Indische oceaan voor je neus, prachtig blauw en een heerlijke temperatuur van het water. Ons verblijf in Coral Bay zal voor jullie wel saai worden, weinig te vertellen, omdat we ook weinig doen alleen lekker luieren in de schaduw, snorkelen beetje lezen etc etc, Omdat wij natuurlijk geen ervaren snorkelaars zijn blijven we de eerste dagen gewoon lekker op ons eigen tempo voor de kust in de baai snorkelen, zodat wij wat vertrouwder met het gebeuren raken. Dat is het mooie van dit stekje, je loopt het water in trekt je flippers aan, doe een paar slagen en je zit boven coraal. Gisteren heel veel pijlstaartroggen gezien, van die grijs blauwe, die liggen gewoon op de bodem met een beetje zand over hen heen, ook heel veel grote vissen, geen idee hoe die beesten heten, maar het is wel gaaf hoor. Vandaag heeft Dolf ook geoefend met de onderwatercarmera, hierbij dan alvast de eerste foto's. Het grote werk erop uit met een boot en in dieper water op zoek naar Manta Ray’s, schildpadden etc daar wachten we maar even mee, die excursies zijn toch wel prijzig en als je er dan niet voor de vollen 100% van kunt genieten is het zonde van het geld. Gisterochtend hupte ineens een grote grijze kangaroo over de camping heen, keek rustig om zich een en sprong over het hek achter het toiletgebouw en zo de heuvel op, daar bleef hij op zijn gemak even zitten kijken naar ons, dus een zoekplaatje foto van de kangaroo.
Wij houden jullie weer verder op de hoogte.

• 17 December 2011 - 05:39

Bram And Klara:

Looks like you have finally reached our favourite spot in Australia. Bram did a lot snorkelling there. Judging by the weather map it doesn't seem to be very hot there. We will be going to Coral Bay next year, we might even pop in on Gerrie, Jim and Nic and Gill at 80 mile Beach next year.
    We are going on a long road trip on Monday, first to Lisa and Paddy's, then on to Monica and Helmuth in Sydney. We are even taking my Mother.
    Have a lovely Xmas and enjoy the beach.
    Love, Klara and Bram

• 17 December 2011 - 08:47

Gerri And Jim.:

Coral Bay is Gill and Nic's place. They go there every year for several weeks. If you can see the beach from the front row of sites, you are probably on their site. Leave it clean or I will tell them you were there. (lol)
    Hope you won't get too lazy, you have to go back to........................ better NOT mention that.
    Cheers Gerri and Jim.

• 18 December 2011 - 10:17

Cynthia:

Een waar paradijs; zon, zee, palmbomen en vooral niets doen. Het ziet er heerlijk uit. Geniet er maar dubbel van, 't is hier vooral beestenweer....

Liefs, Cyn

• 18 December 2011 - 16:06

Hans En Karin.:

heerlijk!!!
    En ik heb hem gevonden hoor skippy.
    Geniet ze de komende dagen!!
    Hier begint de KERSTKOORTS!!
    Love jou!!
    Karin.

• 19 December 2011 - 06:30

Elly:

Hallo Carmen en Dolf,

Een reactie van de versbakken pensionada! Het is aan te raden, hoor!
    Dit is toch wel veel rustiger dan voorgaande vakanties Down Under! Willen jullie nog wel terug?
    Geniet ze van de mooie natuur, want hier is het herfst, wind, regen en af en toe 's morgens gevroren. Dolf, gave foto's onder water!
    Alvast prettige kerstdagen en een heel goed 2012!
    Groetjes,
    Elly

• 19 December 2011 - 21:40

Henny Groenewegen:

het ziet er super relaxed uit.
    Fijne kerstdagen gewenst down-under en de beste wensen voor 2012!!
    Goede reis en ............Geniet ervan en tot ziens!!

Henny Groenewegen