laatste verslag uit Fremantle - Reisverslag uit Fremantle, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu laatste verslag uit Fremantle - Reisverslag uit Fremantle, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

laatste verslag uit Fremantle

Door: carmenendolf

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

06 Januari 2012 | Australië, Fremantle

Hallo allemaal,
Even jullie bijpraten over de laatste 2 dagen.
Gisteren zijn we weer naar Rottnest Eiland gegaan. Daar hebben wij de hop-on hoff bus genomen en op divers baaien gesnorkeld, in Parkers bay was het niet zo leuk snorkelen omdat er erg veel zeegras is op enkel diepte en het een enorm eind zwemmen is voordat je op 1 mtr diepte zit, Dolf zat op een gegeven moment een beetje vast in het zeegras en dat
vond hij niet leuk. 's middags zijn we met het treintje naar het grote kanon in het midden van het eiland gegaan en hebben daar een rondleiding gekregen in de verdedingingswerken, je had haast de indruk dat je in de filmset van de guns of Navarone zat. Vandaag zou het wat minder weer zijn, dus hebben we eerst het Roundhouse in Fremantle bekeken en daarna de Fremantle Prison. Nou voor minder weer was het absuluut niet vervelend pakweg 25 graden met af en toe een wolkje lekker weer om rond te zwerven in een mooie "oude" stad. Morgen verkassen we naar ( Rockingham of Busselton waar de dolfijnen zijn).

Gerrie en Jim no een dunne kus doesn't excist, only big ones. We are pleased that yiou liked our story's, we loved your commend to it. We hope to really met you again in a couple of years ( 2or 3 from now).

groetjes van dolf en carmen.

• 06 Januari 2012 - 10:43

Paul En Edit:

Gossiemijne, wat hebben jullie het toch lekker!! Ik heb het moment dat ik dit tik precies uitgezocht, want ......... de zon schijnt hier nu. Dus ik moet snel tikken, want dat is zo meteen weer voorbij. Het contrast met het weer bij jullie kon niet groter zijn: heel veel regen (hier en daar problemen met de waterstand; gelukkig vooral daar, zoals in Groningen en in Limburg en niet hier in Rotterdam) en de afgelopen dagen veel wind. In één woord: Bah! Het contrast met het lekkere koude, maar wel zonnige winterse weer van vorig jaar is ook groot. Een winter van niks, dus. Geniet nog maar lekker van de laatste week!! Kuskuskus, Edit

• 06 Januari 2012 - 10:49

Martijn:

Geniet nog volop van het weer! Over een weekje is het different cook!
    Oh ja, als het even kan; neem een beetje van het goede weer mee naar Nederland.

• 06 Januari 2012 - 11:13

Gerri And Jim.:

Hello Carmen and Dolf.
    You have seen so much I think most Australians that live here have never done what you have done.
    Good on you. Well .........now you must "Spaaren" for the next holiday and we would love to see you both again.
    And a "DIKKE KUS" from both of us.

• 06 Januari 2012 - 23:57

Klara And Bram:

We have been following your trip. You had a great time. And we are looking forward to seeing you in a few years time. As you know we are going intothe cold in February. To Canada to ski. Nice to get away from this heat.

Love, Klara and Bram