3e avontuur - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu 3e avontuur - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

27 September 2009 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Beste allemaal,

Ook dit is een onderdeel van de voorpret, website aanmaken en een adressen lijst maken van iedereen waarvan we denken dat ze het leuk vinden om op de hoogte van ons avontuur te blijven.

groetjes Dolf en Carmen

• 27 September 2009 - 10:50

Cynthia:

Nog maar een paar weekjes... en dan gaat het weer van start :-) Heel veel plezier met de voorpret.

Liefs,
    Cynthia

• 27 September 2009 - 11:32

Ria:

Ik keek vanmorgen nét op m'n lijstje en zag dat m'n bescheiden reisje naar Spanje over 35 dagen begint. En op hetzelfde moment dacht ik aan jullie 3e avontuur. Nog 35 dagen en die vliegen voorbij!
    Tot 20 oktober!
    Groetjes, Ria

• 27 September 2009 - 13:03

Emmy En Peter:

Pas maar op, zo'n fantastische reis is zo weer voorbij, maar de voorpret (en ook de napret) is een plus.
    gr. Emmy en Peter (en kids)

• 27 September 2009 - 14:20

Edit En Paul:

Leuk hoor, nu al meegenomen worden in jullie voorpret. Heel veel plezier!

Hartelijke groet, Edit

• 27 September 2009 - 17:43

Ton En Franza:

Heb van Cynthia en Martijn al van jullie reisplannen gehoord. Kan me heel goed voorstellen dat jullie nu al van de voorpret genieten. Zullen jullie reis met interesse volgen.

• 27 September 2009 - 18:51

Bea:

hardstikke leuk, die voorpret Ik kijk met veel plezier uit naar jullie reisverslagen.

• 28 September 2009 - 05:01

Sonja:

De spanning van de laatste weken ervoor zijn heerlijk lijkt me, een soort in de wolken.

Geniet er van want time flys
    groetjes

• 28 September 2009 - 07:35

Bianca:

jeetje, gaat dat alweer bijna gebeuren. lekker, hoor! leuk al die voorbereidingen treffen, dan komen jullie gelijk al in de juiste stemming...toppie,
    gr. bianca

• 29 September 2009 - 14:56

Martijn:

Dolf, mag ik mee? Zeggen we het niet tegen Carmen.
    Nee?, oh....
    Carmen, mag ik i.p.v. Dolf mee? Doe ik elke dag de afwas ;-)

• 30 September 2009 - 07:41

Corina:

Hartstikke leuk!
    Ja, ik wil graag op de hoogte gehouden worden.
    Kan ik even wegdromen als ik hier zit met de regen tikkend op de ruiten.........
    Veel voorpret nog!

• 18 Oktober 2009 - 12:42

Joke & Fred:

hallo dolf en carmen,
    Nog even, dan is het zo
    ver, de voorpret is min-
    stens zo leuk. Geniet er
    van en we bellen nog.
    Groetjes Joke en Fred

• 18 Oktober 2009 - 17:54

Karin:

Hoi hoi!!
    Ik dacht dat ik al een keertje gereageerd had maar die zal dan wel niet aangekomen zijn!!Wat vindt ik het weer spannend wat jullie gaan doen!!!Ik blijf alles volgen hoor en nog veel plezier met de rest van de voorpret!
    XXXX Karin en Hans.

• 28 Oktober 2009 - 22:18

Karin En Edit:

Ha lieve Dolf en Carmen,

Wij hebben vanavond tijdens het zwemmen bedacht om jullie nu een berichtje te sturen om jullie een heel fijne tijd toe te wensen. Om te beginnen: een heel goede reis! En natuurlijk Carmen, een heel leuke verjaardag. Vier het dit keer maar op heel grote hoogte!!!
    Kuskuskus, mede namens onze mannen, Karin en Edit

• 29 Oktober 2009 - 10:00

Bianca:

Fantastisch, gister laatste werkdag, Carmen, nu echt concentreren op jullie grote reis. Nu gaat het dan echt en eindelijk gebeuren! Daar boven in die wolken een fijne verjaardag, Carmen en een goed begin van de vakantie! Geniet ervan!

• 01 November 2009 - 11:21

Peter En Emmy :

Zo, ben benieuwd wanneer je dit leest maar Carmen......
    Van harte gefeliciteerd!!

Op dit moment zijn jullie net ingestapt denk ik. En wij hopen dat (nu je dit leest), een hele fijne/goede reis hebben gehad en er helemaal klaar voor zijn.
    HET VOLGEND AVONTUUR. Geniet-ze en tot horens!!

Liefs Peter, Emmy, Angela, Rik, Zoë en Mark.

• 01 November 2009 - 11:53

Hans En Karin:

Hoi Carmen en Dolf!!
    Hoe was de vlucht?
    Carmen-GEFELICITEERD!!!!
    We zitten vol spanning op het volgende verslag te wachten.Genieten maar!! Dikke zoen van ons. XXXXX

• 02 November 2009 - 08:08

Charlotte (JOS):

hoi Carmen,

ik ben helemaal vergeten je een geweldige reis toe te wensen! Als je dit leest zit je vast al aan de andere kant van de wereld!

geniet ervan!

• 03 November 2009 - 21:03

Karin:

Hoi douwn under!!
    Hoe is het daar?
    Al familie gezien? zo ja doe ze de groeten!!
    Een hele dikke zoen van mij voor jullie XXXX