eerste week adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu eerste week adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

eerste week adelaide

Door: carmenendolf

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

07 November 2009 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal,
Ik probeer nu weer een verhaal te plaatsen, vanuit de oude computer van Nic lukte het niet helemaal, dus vandaar dat jullie tot nu toe geen bericht van ons hebben ontvangen.

Toen wij dinsdag op Adelaide landen was het niet zulk geweldig weer, zo rond de 18 graden en een motregentje. Nic en Gill stonden ons al op te wachten en omdat we onze tassen in Amsterdam hebben laten sealen konden we weer zo rechtstreeks via de groene zijkant langs de douane, en hoefden we niet nogmaals met de bagage door de scan heen.

Omdat het Melbourne Cupday was had Gill de familie uitgenodigd en zijn we met ons allen naar een pub gegaan voor een Melbourne Cup lunch. Uiteraard hoort daar een wedje bij, en dit was bijzonder grappig ik had 2 dollar ingezet en mijn paard "shocking" heeft gewonnen, en ik was 55 dollar rijker.

• 07 November 2009 - 10:27

Martijn:

Dat is nog eens snel verdiend!!! Had je maar meer ingezet hé...

Nou ja, je kan er weer iets extra's mee doen tijdens de vakantie!

• 09 November 2009 - 14:50

Karin :

Geweldig met dat gokken want het was zelfs hier op het nieuws dat het een speciale dag was in austr: en dat ze die dag allemaal een wedje doen.ben blij dat jullie goed aangekomen zijn op naar het volgende bericht.
    dikke zoen,van de bijna 50 jarige.