Fort Langley - Reisverslag uit Winthrop, Verenigde Staten van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu Fort Langley - Reisverslag uit Winthrop, Verenigde Staten van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Fort Langley

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

29 September 2017 | Verenigde Staten, Winthrop

Donderdag 28 september
Gisterochtend hebben we eerst op ons gemakje ontbeten, de camper rijklaar gemaakt en zijn we van Burnaby via Hwy 1 over de enorme grote tolbrug ( de van Brienenoordburg is hier een kleintje mee vergeleken) naar Fort Langley gereden, om daar de laatste 2 nachten door te brengen.

Het weer is prachtig zonnig en ruim 25 graden. Vanmorgen hebben we de tassen gepakt, de camper leeg gehaald en schoongemaakt zodat we morgenochtend alleen nog maar de laatste spullen in de tassen te stoppen, de zwart-water tank hoeven te legen en te spoelen en daarna een kleine 10 km moeten rijden naar Traveland om de camper daar in te leveren en naar het vliegveld gebracht moeten worden voor onze terugvlucht naar Amsterdam.
Wat hebben wij genoten van onze rondrit door een stukje van dit prachtige, indrukwekkende land met zijn diversiteit aan natuurschoon. Ondanks alle weersomstandigheden, de rook in het begin die ons uitzicht op de Rocky’s best verstoord heeft èn de regen af en toe, + de onverwachte de kou met verse sneeuw op de bergen in Jasper, staat deze reis in ons geheugen gegrift. Wij vonden het heel leuk om dit een beetje met jullie te mogen delen èn om jullie commentaren op onze verhalen te lezen.
Voor Cynthia en Martijn; wij zien jullie as zaterdag op Schiphol voor alle zekerheid de vluchtgegevens zijn Air Transat, vluchtnummer TS372 verwachte aankomst 11.00 uur (beter tijdstip als 6 uur ‘s morgens)
Voor nu gaan we nog even van het prachtige weer genieten me een boekje en een heerlijk glaasje wijn
Hartelijke groeten van Dolf en Carmen

PS Het internet is hier zoooooo traag dat we geen foto's kunnen uploaden, daarom zullen we als we thuis zijn nog een laatste mail met daaraan de laatste foto's naa jullie sturen

• 29 September 2017 - 01:14

Gerri And Jim :

Thanks for sharing your wonderful adventure and we look forward to the photos.
    Cheers

• 01 Oktober 2017 - 10:33

Hans En Karin:

WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!

Hans en Karin

• 11 Oktober 2017 - 10:29

Bianca:

Hallo Dolf en Carmen,

Wat een fantastische reis hebben jullie weer gemaakt. Het was voor de thuisblijvers, zoals ik :-), heel leuk om mee te kunnen "ervaren" hoe jullie de reis beleefden. Mooie prachtige verhalen en dito foto's. Op naar een nieuw avontuur...

Liefs,
    Bianca