welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

welkom

Door: carmenendolf

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

26 November 2011 | Nederland, Amsterdam

welkom allemaal bij onze nieuwe reis.
Nog een paar dagen en dan is het zover, wij vertrekken weer richting Australie. Ook deze keer willen wij graag onze reis en belevenissen met jullie delen. Dit wordt een iets andere reis dan de vorige 3. We starten nu in Perth waar we ook eindigen, dus gaan we wat minder km´s maken. Via het facinerende en mooie binnenland gaan we eerst naar Karijini National Park. Vanuit Tom Price bekijken we daar de prachtige omgeving, de diverse mooie "gorges" en willen we o.a. zwemmen in de FernPool. Daarna gaan we heel erg genieten van de ongelooflijk mooie kust van West-Australie. Het plan is om veel te snorkelen op het Ningaloo-reef en daar, best wel voor ons spannende dingen te gaan doen. Wat dacht je van zwemmen met Manta Ray's (grote roggen) en dolfijnen. Wij vinden het heel leuk om jullie reacties op onze berichtjes te lezen.

• 26 November 2011 - 13:57

Nora & Erik:

Hoi luitjes,

een hele fijne vakantie en een mooie reis toegewenst uit het koude Sweet Lake City !!
    We zullen jullie volgen.

Nora & Erik

• 26 November 2011 - 14:34

Cyn:

Eindelijk is het dan zover. Een welverdiende vakantie. Geniet de komende dagen van de voorpret!
    Xx

• 26 November 2011 - 14:36

Bea:

O,O,O, wat ben ik weer jaloers op jullie, maar heel erg leuk, dat ik je reisverslagen weer mag lezen.
    Ik wens jullie uiteraard een waanzinnig mooie vakantie en veel avonturen.

Tot horens,

Bea/RMC

• 26 November 2011 - 15:09

Ria:

Nou, nog even en het volgende grote avontuur gaat weer beginnen.
    Ik wens jullie om te beginnen een hele fijne reis naar de andere kant van de wereld!

En, Carmen, misschien ben ik weer aan het werk als jullie terugkomen. Ik heb aanstaande donderdagmiddag een sollicitatiegesprek. Dus duim maar voor me tijdens de vliegreis.

Tot gauw en groetjes,
    Ria

• 26 November 2011 - 16:28

Paul En Edit:

Hi lieverds,
    Dat wordt weer genieten: jullie van de vakantie, het mooie landschap, de kust, de zee, de dieren en de onderwaterwereld. En wij van jullie verhalen en foto's.

Heel veel plezier en dikke kussen, Paul en Edit

• 26 November 2011 - 17:57

Diana Dekker:

Hoi Dolf en Carmen

Ik wilde jullie een hele goede reis wensen en ben benieuwd naar de mooie foto's die jullie gaan maken en Dolf ik vond het jammer dat je er niet meer was toen ik terug kwam van vakantie.italie was geweldig en de camping helemaal.Ik heb de kaart van italie nog wil hem wel graag op sturen naar jullie maar heb geen adres.
    Nogmaals een hele goede reis en heel veel plezier.

Groetjes Diana c 1000

• 26 November 2011 - 19:38

Joke En Fred Vollmer:

Hallo Luitjes,

Wat een verrassing, en zo snel al,

Het zal weer heel wat voorbereidng hebben gekost,
    en voorpret. Hoe lang gaan jullie? We zullen het op de voet volgen.

Het lijkt ons een boeiende reis, reden voor heel wat foto's
    Rust goed uitzodat jullie op een goede manier op reis
    gaan. En alvast fijne feestdagen!

Joke en Fred

• 26 November 2011 - 19:50

Peter En Emmy:

Hey, da`s grappig.

Daarnet (ongeveer 15 min. geleden onderweg naar huis) hadden Peter en ik het erover dat ik vooral niet te laat moest zijn om jullie een heeeeele geweldige reis te wensen!!!

Geniet ervan, geniet ervan en vooral geniet!!!

Heel veel plezier en tot volgend jaar............................................

Liefs Peter en Emmy

• 26 November 2011 - 19:55

Franza En Ton:

We wensen jullie een voorspoedige reis en zullen jullie ervaringen en verhalen met belangstelling volgen.

Groetjes
    Franza en Ton

• 26 November 2011 - 20:27

Sonja:

Hoi Globetrotters,
    Wat een gezellig verrassing dat jullie weer de hele reis met ons gaan delen.
    Super gezellig, hoop op een goede reis en zie al uit naar het eerste verslag.

Veel plezier en geniet ervan

Lieve groetjes Sonja

• 27 November 2011 - 08:23

Emmy En Peter:

Oke, volgende keer weet ik dat het even duurt, dan zal ik het niet 2x doen :D

• 27 November 2011 - 11:55

Hans En Karin:

Hoi Carmen en Dolf!!
    Wat heerlijk dat we jullie weer kunnen volgen!!!
    Al is het dan vanuit een kamertje in het koude Holland.
    Maar volgen zullen we!!!
    We kijken er naar uit!
    Dan wens ik jullie een hele fijne VAKANTIE!! toe.
    En natuurlijk hele gezellige Kerst dagen en een heel warm zonnig en gelukkig nieuw jaar toe!!
    (ben ik weer de eerste???))) (kerst??)
    Dikke zoen van ons! XXXXXXX Hans en Karin.

• 27 November 2011 - 12:46

Joan:

hoi dolf en carmen

ik ga jullie zeker volgen ,een hele fijne vakantie en nogbedankt voor de goede zorgen van mijn toko
    gr joan

• 29 November 2011 - 09:19

Jim And Gerri:

Welcome to Australia again.
    We are sure you will have a great time.
    Sorry we are not able to see you this time.
    We will follow your progress.
    Love from Gerri and jim.

• 29 November 2011 - 19:29

Elly Roszbach:

Hallo Carmen en Dof,

Nog even en het is eindelijk zover!
    Geniet van deze mooie reis en ik ga jullie volgen.

Veel plezier en een goede vlucht.

Elly

• 29 November 2011 - 20:05

Joke En Barend:

hoi Dolf en Carmen

wat een vooruitzicht z,n vacantie zes weken rijden in een camper, wij weten wat het is een leven wat uit zwerven bestaat en doen waar je zin in hebt geniet er van en schrijf ons mooie verhalen.
    heel veel vakantie plezier
    Joke en barend

• 02 December 2011 - 15:35

Trudi:

Hoi Carmen,
    Als het goed is zijn jullie inmiddels in Perth aangekomen. Geniet van jullie reis en ik zal met veel belangstelling het avontuur volgen.
    Groetjes van Trudi (JOS)

• 06 December 2011 - 05:33

Klara And Bram:

Hello Carmen and Dolf,
    Welcome. Hope it isn't too hot for you. We will be checking this website regularly to see how your holiday is going. We are travelling ourselves soon, visiting Lisa, Paddy and kiddies on the farm, with Granny, then driving unto Sydney for Christmas.
    Have a lovely time, love, Klara and Bram