Een reis om Australie in 90 dagen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu Een reis om Australie in 90 dagen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Een reis om Australie in 90 dagen

Door: Carmen & Dolf Hallensleben

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

09 April 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste allemaal,

Nog maar een paar dagen en dan beginnen we aan onze grote rondreis van 90 dagen door Australie. Dit keer starten we in Melbourne, en gaan vanaf daar via de oostkust, dwars door het hoge noorden naar Broome, via, 80th Mile Beach, zakken we de hele Westkust af naar Perth. Vanaf Perth vliegen we naar Kuala Lumpur daarna hebben we, als slagroom met kers op de taart, nog een week super in een luxe resort lekker bijkomen op het mooie eiland Redang voor de oostkust van Kuala Terrenganau in Malysie.

Wij delen heel graag onze belevenissen met jullie, en vinden het heel leuk om jullie eventuele reactie te lezen.

Dolf en Carmen

• 09 April 2016 - 18:13

Bernardien:

Jaloers!!!
    Heb je nog plek in je koffer?

• 09 April 2016 - 18:28

Emmy:

WoW, het is al weer bijna zover! Heeeeeel veel plezier en wij genieten zo een stukje mee xxx

• 09 April 2016 - 18:33

Franza En Ton:

Beste Carmen en Dolf

Wij wensen jullie een prachtige reis toe, die wij met belangstelling zullen volgen.

Groetjes
    Franza en Ton

• 10 April 2016 - 01:10

Peter:

Veel plezier, geniet ervan, de tijd vliegt.........groetjes Petet

• 10 April 2016 - 01:29

Gerri And Jim:

Hi Carmen and Dolf,

Hope all goes to plan and we love to travel with you via the internet.

Groetjes Gerri and Jim.

• 12 April 2016 - 11:49

Fred & Joke:

Hallo,
    Wat een mooie reis heb en jullie weer uitgestippeld!
    Het is vast een hele planning geweest.
    Geniet alvast bij het vooruitzicht en zorg voor
    Een goede rust vooraf.
    Groetjes joke en fred.

• 30 April 2016 - 01:46

Bram And Klara:

Hi Carmen & Dolf,
    Welcome to Australia. Good luck with getting around Melbourne, it is a big city. We might catch up with you, we are leaving May 22 and coming home end of June. We will be in Sydney in June babysitting. Nic & Gill are in Darwin. Do you have an Australian phone, if so what is your number. Hope to catch up, Bram & Klara