Redang - Reisverslag uit Kuala Terengganu, Maleisië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu Redang - Reisverslag uit Kuala Terengganu, Maleisië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

Redang

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

29 Juli 2016 | Maleisië, Kuala Terengganu

O jeetje, a slip of the mind, ja ja dat heb je als je al bijna 100 dagen uit je normale ritme ben, noem het maar een senior moment, maar Jaap jij hebt volkomen gelijk, we zitten aan de oostkust van Malysie een km of 10 uit de kust van Kuala Terengganu, het eilandje is zo klein dat het niet in het systeem ( op deze site voorkomt)

groetjes Dolf en Carmen

• 29 Juli 2016 - 14:24

Jaapwolf:

Slapen jullie nog niet? Bijna middernacht bij jullie ? Of vergis ik me in het tijdsverschil?
    Ik kon inderdaad via Google Earth Taraas Beach vinden en het lijkt me super! Blijf genieten, de seniorenmomenten bewaren we voor later.
    Jaap

• 29 Juli 2016 - 14:27

Carmen En Dolf Hallensleben:

Jaap je vergist je in het tijdsverschil, het is net 20.30 uur bij ons dus nog lang geen slaapjes tijd.

• 29 Juli 2016 - 15:52

Gerri And Jim: