aangekomen gisteravond laat op de luchthaven van M - Reisverslag uit Melbourne, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu aangekomen gisteravond laat op de luchthaven van M - Reisverslag uit Melbourne, Australië van carmen en dolf hallensleben - WaarBenJij.nu

aangekomen gisteravond laat op de luchthaven van M

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen en dolf

29 April 2016 | Australië, Melbourne

Goedemorgen allemaal,
Na een super lange vliegtijd, met 3 perfecte vluchten, zijn we gisteravond behoorlijk vermoeid op de luchthaven van Melbourne aangekomen, via de douane door naar immigratie, eindeloos lang schuifelen in de rij, waar we gelijk de rechter uitgang mochten nemen, en rechtstreeks het Park Royal hotel Melbourne airport in. Even snel naar Cynthia gebeld omdat hoogstwaarschijnlijk door oververmoeidheid je niet scherp genoeg meer bent om een correcte internetverbinding tot stand te brengen, dat we veilig aangekomen zijn. Nu is het zaterdagochtend 6.45 uur hebben uitstekend geslapen, de grijze cellen werken ook weer, gaan zo eerst ontbijten, de koffers weer organiseren, we hadden heel slim alle bagage van Dolf en mij over 2 tassen verdeeld zo van mocht er 1 kwijtraken dat zit je niet zonder ondergoed en bovenkleding. Straks gaan we de camper ophalen, boodschappen doen en daarna op naar Ballarat, voor de eerste overnachtingen en waar we dan op ons gemak de camper gaan inrichten.

Voor ik het vergeet, Emmy en Peter jullie reis naar Amerika komt er ook al snel aan, dan hopen wij dat jullie net zulke fijne rustige vluchten zult hebben, veel plezier die week met jullie vrienden en vooral heel veel plezier samen.
Tot de volgende mail
groetjes Dolf en Carmen

• 29 April 2016 - 23:06

Bernardien :

Fijn dat alles goed is gegaan. Veel plezier!

• 29 April 2016 - 23:50

Peter:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad! Camper ophalen en het genieten kan beginnen! Wij blijven jullie ook vanuit Amerika volgen

• 30 April 2016 - 01:36

Rian Van De Coolwijjk:

Super geniet ervan!

• 30 April 2016 - 02:20

Gerri And Jim Kornaat:

Hi Carmen and Dolf, Welcome to Australia and we look forward to travel with you via the internet.
    Cheers. Gerri and Jim.

• 30 April 2016 - 05:24

Ria Van Den Berg:

Een goed begin is het halve werk! Met zo'n goeie start wordt het vást een fantastische reis!

• 30 April 2016 - 08:25

Cynthia:

Een goede nachtrust doet wonderen!
    Als het goed is zitten jullie nu (16.32 uur Melbourne tijd) met een ingerichte camper heerlijk op het eerste plek aan een pintje!

Geniet ervan!! Liefs, Cyn

• 30 April 2016 - 08:37

Sonja:

Fijne dat de reis goed is verlopen, het grote genieten kan beginnen.
    Heel veel plezier, lieve groetjes

• 30 April 2016 - 08:38

Henk En Riet:

fijn te lezen dat het vliegen goed verlopen is.geniet ervan.
    wij blijven jullie met plezier volgen.